TenTang Q

My photo
Taman Daya, Johor Bahru, Malaysia
Let me be myself, theres nothing to do wif u.i'm the way i am, so dont ever teach me wuts good, and better for me.i love being me, it's really all i can and want to be.

Monday, July 24, 2017

Rindu

Haha kenapa aku ni..Tak tahu kenapa..Aku rindu sangat pada si dia yang bertahta di hati..Meskipun tidak pernah bersua..tidak pernah bertentang mata..Senang cerita aku ta tau rupa sebenar dia..Video call pun aku ta pernah..hanya dengan suara dia je ak kenal dia dan nama dia je aku kenal dia,tapi perasaan rindu ni satu hari ta dpt dengar suara dia..Allah rindunya..ak mampu sedekahkan alfatihah je untuk Allah sampaikan rindu ak padanya..Ak sayang sangat kat dia..Tapi banyaknya dugaan untuk kami..Dah 6 kali nak jumpa ta jadi..harap2 satu hari nanti ak dapat gak jumpa dengan insan yang aku sayang..aku ta kesah pun mcm mana pun rupa dia..aku tetap syg sgt kat dia..sebab bukan paras rupa yang ley buat aku sayang pada seseorg dan boleh buat aku bahagia..

No comments: